DIT IS BOEKBELEVERS - DE REVOLUTIE

Het is inmiddels de zoveelste keer dat ik hoor dat businesscoaches hun klanten aanraden een boek te schrijven. En ja, dat kan zeker een krachtig middel zijn om je expertstatus op te bouwen, maar laten we alsjeblieft niet vergeten dat schrijven slechts het begin is… 


Wat daarna komt, is minstens zo belangrijk:


👉 Hoe zorg je dat je het boek onderscheidend maakt in een overvolle markt?

👉 Hoe voorkom je dat het eindigt als wéér zo’n A5-boekje met een zachte kaft en een standaard vormgegeven titel?

👉 Hoe zorg je dat het boek niet verdwijnt in de krochten van Bol.com, maar echt impact maakt?

👉 Hoe maak je impact en laat je echt een legacy achter? Het is één ding om je klanten te adviseren een boek te schrijven, maar iets totaal anders om ze te leren het beste uit dat boek te halen.


Daarom is er BOEKBELEVERS en daarom moet jij als adviserende coach dit boek hebben.


Met meer dan vijftien jaar ervaring in de boekenbranche weet ik precies wat ervoor nodig is om van een boek een echte experience te maken. Een boek waarmee je klanten hun expertstatus versterken, autoriteit opbouwen, daadwerkelijk verkopen én hun zichtbaarheid vergroten.


Dit boek is voor jou als je:


✅ Je klanten adviseert om een boek te schrijven en ze wilt helpen een boek te maken dat opvalt.

✅ Wilt dat jouw coachingsklanten geen dertien-in-een-dozijn-product maken.

✅ Begrijpt dat uitstraling, design en beleving net zo belangrijk zijn als inhoud.


Neem mijn kennis over en gebruik het om jezelf een betere adviseur te maken.


Er worden slechts 100 exemplaren van het kunstboek BOEKBELEVERS gedrukt. Grote kans dus dat jouw concurrent er geen bemachtigt.


Pre-order jouw exemplaar nu het nog kan via www.boekbelevers.nl. Je hebt tot en met 30 juni.